.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه محسن رضایی به علی لاریجانی

محسن رضايي به دكتر علي لاريجاني پيشنهاد كرده است در نشست سران قوا، وزيران اقتصاد و دارايي و نفت و نيز رييس كل بانك مركزي حضور داشته باشند تا ضمن شناسايي كامل فرصت ها و تهديدهاي بحران مالي پيش روي بازارهاي جهان، تصميم هاي اتخاذ شده در تدوين بودجه سال آينده كشور مدنظر قرار گيرد.

محسن رضايي خواستار تشكيل جلسه سران قوا براي بررسي تاثير بحران مالي جهان بر اقتصاد ايران شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اينترنتي دكتر محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در نامه اي به دكتر علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي، از وی خواست تا در جلسه سران قوا موضوع تاثير بحران مالي جهان بر اقتصاد ايران به ويژه از نظر تحولات احتمالي بازار نفت بررسي شود و براي تبديل تهديدهاي اين بحران به فرصت برای کشور تصميم گيري شود.

محسن رضايي پيشنهاد كرده است در نشست سران قوا، وزيران اقتصاد و دارايي و نفت و نيز رييس كل بانك مركزي حضور داشته باشند تا ضمن شناسايي كامل فرصت ها و تهديدهاي بحران مالي پيش روي بازارهاي جهان، تصميم هاي اتخاذ شده در تدوين بودجه سال آينده كشور مدنظر قرار گيرد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در نامه خود به رييس مجلس شوراي اسلامي ضمن تحليل بحران اقتصادي جهاني و پيامدهاي احتمالي آن روي اقتصاد ايران، راهكارهايي براي مقابله با آثار اين بحران در داخل كشور و همكاري با كشورهاي منطقه در كاهش آثار منطقه اي بحران ارائه كرده است.
وي در نامه خود بر استفاده از ظرفیت های اقتصادی و پیامدهای مالی این بحران به ویژه جذب سرمایه های سرگردان ایرانیان خارج از کشور تاکید کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شفيعي 20 مهر 1387
سازمان مديريت و برنامه ريزي رابرگردانيد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.